Menu

Werken als Swieber? Goed geregeld

Ben je op zoek naar een huishoudelijk werk waarbij je anderen kunt helpen? Via Swieber aan Huis kun je je aanmelden om ouderen of mensen die extra ondersteuning nodig hebben, huishoudelijke hulp te bieden. Je kunt je aanmelden via ons online platform. Je bepaalt zelf hoe vaak je wilt werken, wanneer en tegen welk tarief.

Via Swieber aan Huis werk je gewoon wit en ben je verzekerd. Wij regelen ook de betaling voor je. Meld je gratis aan als Swieber.

  • Werken bij jou in de buurt
  • Klanten via Swieber aan Huis online platform
  • Officieel en verzekerd
  • Geen administratie
  • Per veertien dagen betaald

Zo werkt het:

Maak eenmalig een account aan
In je profiel vul je gegevens in.

Geef je wensen op
Bepaal hoe vaak je wilt werken en op welke dagen.

Bepaal je uurtarief 
Je kunt aangeven wat je wilt verdienen. Het is handig eerst even rond te vragen om tot een redelijk tarief te komen.

Kennismakingsgesprek met Swieber aan Huis
Tijdens dit gesprek bespreken we je achtergrond, ervaringen en motivatie.

Kies je opdrachtgever
Via het platform ontvang je aanvragen. Je kiest zelf bij wie je wilt werken.

Betaling
Swieber aan Huis regelt je betaling. Je ontvangt elke veertien dagen de vergoeding over de gewerkte uren. 

Maak een account aan en word Swieber

Heb je vragen?

+ Hoeveel verdien ik als Swieber?
Als Swieber bepaal je zelf hoeveel je verdient. Tijdens het kennismakingsgesprek met Swieber aan Huis kunnen we je adviseren over de hoogte van het tarief. Je betaalt geen vergoeding voor het gebruik van het platform. Onze service- en verzekeringskosten brengen wij in rekening bij de cliënt.

+ Wat is een normaal uurtarief?
Wij kunnen je tijdens het kennismakingsgesprek adviseren over een uurtarief. Maar uiteindelijk ben jij degene die het bepaalt. Als je met jouw opgegeven tarief weinig aanvragen krijgt, kan dat misschien komen omdat je te duur bent. Krijg je juist veel aanvragen? Dan kan je misschien meer verdienen door je uurtarief iets te verhogen. Het uurtarief mag je altijd veranderen.

+Word ik doorbetaald bij ziekte?
Mocht je onverhoopt ziek worden dan verzoeken we je jouw cliënt te informeren om vervolgens samen te onderzoeken of de afspraak op een andere dag kan plaatsvinden. Ben je langdurig ziek dan vragen wij om een doktersverklaring en worden na de eerste twee ziektedagen (wachtdagen) je werkafspraken tot een maximum vergoed

Kijk voor meer vragen en antwoorden onder Veel gestelde vragen.

We gebruiken cookies op deze website.